אבוקדו

 אין מניעה לאכול אוכל שמן, כל עוד שהם שומנים בריאים.

למרות שלאבוקדו יש ערך קלורי גבוה, הוא מפוצץ בוויטמין A, B1, B2, B3, B6, C

כמו כן, עשיר בברזל, סידן, אשלגן, נתרן וסיבים תזונתיים.

האבוקדו מכיל בעיקר שומן בלתי רווי, הבריאים וחיוניים מאוד לגוף וללא כולסטרול.

השומן הבריא אפילו יכול יגרום לקיבתך לא לשדר למוחך רעב! אכלי חצי אבוקדו ביום וראי כיצד הבטן שלך נמסה לאיטה.

 

דג סלומון

מקור רזה לפרוטאין שיגרום לתחושת שובע מבלי להוסיף שומן ופחמימות לאוכל.

עם תכולת שומן קטנה ומקור מצוין לאומגה 3 הגורם להפחתת הסיכון למחלת לב וסרטן השד.

כמו כן, בעל השפעה הנוגדת דיכאון ומשפר את כושר הקשב והריכוז.

בקיצור, יגרום לך להיות חכמה יותר!

 

ברוקולי

 מבושל או חי, ירק זה ידוע בסגולות הרפואיות שלו וביכולות להגן מפני סרטן.

מלא בסיבים תזונתיים ופחות מ 30 קלוריות ל 100 גרם, הוא מסייע בתחושת שובע ונלחם בהשמנה.

 

אגס

באגס אחד בלבד יש יותר מ 15% מתצרוכת הסיבים המומלצת לאדם ביום.

מחקרים הוכיחו, שאכילת שלושה אגסים ביום תורמת לשריפת קלוריות מוגברת והורדת משקל גבוהה יותר מאשר נשים שלא אכלו אגסים.

אתן יכולות אפילו להיפטר מהקליפה, רוב הסיבים נמצאים בבשר הפרי.

 

אשכולית

גם אם לא תשני את הרגלי התזונה שלך, אכילת חצי אשכולית לפני כל ארוחה, עשויה לעזור לך להפחית כחצי קילו בשבוע!

המרכיבים בעסיס הפרי עשויים להפחית את רמת האינסולין ולשרוף שומן. כמו כן, מכיוון ש 90% ממרכיב האשכולית הם מים, היכולים לגרום לך לתחושה מלאה ולאכול פחות.

 

תה ירוק

אנטי אוקסידנטים הנמצאים בעלי התה, מצוינים למלחמה בסרטן וייגרמו לעלייה בשריפת השומן והקלוריות בגוף.

מחקר הראה ששתיית 5 כוסות תה ירוק ביום יעזרו לך להפחית פי שתיים משקל בעיקר באזור הבטן והמותניים.

 

בננה

כשאומרים סופר פוד, מתכוונים לבננות! פרי בריא, טעים ומלא באנרגיה.

בננה מעט ירוקה בגודל בינוני תגרום לך לתחושת שובע, ותסייע משמעותית בחילוף החומרים בגוף.

אם את מרגישה שהדיאטה שלך תקועה, או שאת זקוקה לזריקת אנרגיה מהירה, נסי לשלב בננות בתפריט היומי שלך.

 

תפוח אדמה

נכון, הם מלאים בפחמימות. אבל הם גורמים לתחושת שובע פי 3 מאשר לחם לבן!

כמו כן, הם עשירים בעמילן אשר מסייעים לגוף לשרוף שומן.

אזהרה, הימנעו מצ'יפס ותפוח אדמה מטוגן.

 

שוקולד מריר

אוהבי השוקולד יכולים לשמוח!

אכילת שוקולד מריר ורצוי עם תכולה גבוה של קקאו, יכולה להאט את פעולות העיכול ולגרום לתחושת שובע לאורך זמן רב יותר.

מחקרים מראים שאכילת שוקולד כהה יכולים להאיץ את חילוף החומרים ובשריפת שומן וקלוריות.

השוקולד יכול לסייע בבלימת הצורך לאכילת דברים מלוחים או מתוקים העלולים להרוס לכן את הדיאטה.

רק לא להגזים באכילת השוקולד בנות...

 

ביצה

למרות השם הרע שיצא להן, מחקרים הראו שנשים עם עודף משקל שאכלו ביצה לארוחת בוקר, איבדו כפיים משקל מנשים שאכלו בייגלה.

אל תדאגו מהכולסטרול, ביצה ביום לא מגבירה את הכולסטרול הרע יותר מבייגלה.

 

מאכלים נוספים שמוגדרים כסופר פוד שניתן לציין לטובה הם:

שעועית אדומה, תפוזים, צנוברים, גבינה, חלב דל שומן, קינואה, עדשים, שיבולת שועל, חומוס, שקדים, אורז חום, אוכמניות ורימון.

  1.